Direct Channel | McMasters 2013
15880
single,single-portfolio_page,postid-15880,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

McMasters 2013

O projekcie

Klient: Fundacja Ronalda McDonalda– Tworzą, wspierają i realizują programy, które pomagają dzieciom żyć
w zdrowiu i pomyślności.

Zakres prac – opracowanie i produkcja Kolorowanek 3D, w rozmiarze XL i XXL.

Cel działań – fundraising – zbiórka środków wśród dostawców McDonald’s (skarbonka XXL), licytacja fantów, budowanie relacji z dostawcami McD’s.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności produktu – kolorowanki w roli fantów fundraisingowych sprawdzają się idealnie. Duże gabaryty, niespotykana forma powodują, że licytacje  cieszą się dużą popularnością. 

Klient

Fundacja Ronalda McDonalda

Data realizacji

czerweic 2013

Kategoria
Direct Fundraising, Kolorowanki 3D